Monday, June 22, 2009

KESIHATAN DALAMAN KEJELITAAN LUARAN

Wanita merupakan golongan yang mudah dipengaruhi oleh hormon.Hormon merupakan sebahagian daripada sistem endokrin yang bertanggungjawab dalam perkembangan, pertumbuhan metabolisme dan fungsi-fungsi pembiakan dalam hidup seorang wanita.Perubahan2 fisiologi sering disebabkan oleh perubahan hormon yang mendadak ketika fasa-fasa kritikal dalam kehidupan.

REMAJA

Haid bermula, akil baligh (pembentukan payudara, bulu badan) , sakit haid

MENGANDUNG & SELEPAS BERSALIN

Uterus prolaps, payudara melandut, haid tidak tetap, faraj longgar

PUTUS HAID

Payudara melandut, kulit tidak bermaya, kekeringan faraj, kekurangan labido, kepanasan badan

Terdapat banyak faktor menyebabkan kesan-kesan ini dan memburukkan lagi. Contohnya, pencemaran persekitaran, terlebih kerja, rehat yang tidak ,mencukupi, tabiat pemakanan yang tidak baik, penuaan dan lain-lain, tetapi bagaimanakah kita menanganinya?

MEMBERI NAFAS BARU KEPADA WANITA
Wanita sentiasa ingin kelihatan hebat, tetapi kecantikan selalu bermula dari dalaman. Sambil kita membetulkan keseimbangan hormon dalaman kita, gejala2 ketidakselesaan & masalah2 yang disebabkan oleh perubahan hormon yang mendadak akan hilang, memberi kita keyakinan untuk menghadapi masa depan.

LD-ESTEEM & LD-VENUS merupakan satu penyelesaian holistik untuk melegakan gejala-gejala fisiologi wanita kerana herba2 Cina semulajadi bergrid tertinggi berfungsi untuk meningkatkan sistem hormon dengan menyuburkan hati serta buah pinggang dan meransangkan peredaran darah di bahagian2 tertentu.

JANGAN TUNGGU LAGI, DAPATKAN LD-ESTEEM & LD-VENUS SEKARANG UNTUK KESIHATAN JUGA KEBAHGIAAN ANDA!!!

No comments:

Post a Comment