Sunday, June 28, 2009

DR DIET


RAHSIA untuk MENGURANGKAN BERAT BADAN & MENYINGKIRKAN LEMAK

Tidak mahu makan, diet kilat, melaparkan diri, senaman keterlaluan, minuman teh serta pil-pil pelansingan, rawatan badan, urut badan- biasa dengar? Kesemua ini merupakan pelbagai kaedah untuk mengurangkan berat badan, tetapi seringkali berat yang telah hilang akan muncul semula dan bentuk badan pantul kembali selepas pulang kepada gaya hidup biasa kita.

Mengurangkan berat badan tidak sepatutnya menjadi satu pertarungan keazaman. Teruslah membaca untuk mengetahui rahsia 2 langkah untuk mengurangkan berat badan dan menyingkirkan lemak degil secara serentak.

RAHSIA 1:

Mengurangkan Berat Badan dengan DR DIET

  • Makan untuk kurangkan berat badan
  • Tidak perlu untuk minum sup atau teh tiga kali sehari dengan tidak mengambil makanan selama 2-3 minggu. Pelan pengurusan berat badan DR DIET mengizinkan anda untuk makan/minum 5 kali sehari dan anda boleh memilih 2 hidangan snek ringan atau 2 hidangan biasa setiap hari bersama dengan susu kocak DR DIET.
  • Kurangkan berat badan dengan mudah
  • Kajian klinikal ke atas DR DIET oleh Universiti Perubatan John Hopkinsmenunjukkan bahawa lelaki yang mengikuti program ini hilang 30.6kg pada purata sementara wanita hilang 21.6kg dalam 16 minggu. Formulasi ini juga digunakan oleh hospital-hospital besar dan disyorkan oleh lebih daripada 15,000 doktor di Amarika Syarikat.
  • Hilang berat badan & kekal langsing
  • Tiada lagi pengembalian berat badan yang hilang disebabkan penyahidratan atau penurunan kadar metabolik. DR DIET direka untuk membekalkan program sihat yang beransur-ansur untuk menigkatkan metabolisme lemak sambil mengekalkan tisu otot tanpa lemak.
  • Kekal sihat
  • Tiada lagi kemerosotan kesihatan disebabkan kekurangan nutrisi. DR DIET adalah seimbang dari segi nutrisi dan ia diformulasi berdasarkan Pengesyoran Panduan Makanan Asia. Ia juga kaya dengan banyak vitamin penting, nutrien dan serat yang membolehkan anda terus kekal sihat.
  • Teruskan aktiviti sosial anda
  • Pelan DR DIET adalah fleksibel. Anda masih boleh turut serta dalam temujanji makan tengah hari atau malam anda semasa mengikuti program ini. Anda boleh juga merancang hidangan anda sendiri dengan mengira kalori-kalori atau dengan hanya mengukuti mana-mana satu daripada contoh selama 7 hari, pagi hingga malam.

8 pagi
Sarapan 180 Kcal DR DIET (sekeping kek @ muffin)
11 pagi
Snek 135 Kcal
1.30
Makan Tengah Hari DR DIET 180 Kcal
4 petang
Snek DR DIET 180 Kcal
7 malam
Makan Malam 494 Kcl ( Nasi & buah)


DR DIET terdapat dua perisa:
1.Perisa Vanila (21 sachets)
2.Perisa Swiss Mocha (21 sachets)


HARGA DI MALAYSIA BARAT
RM367.00

HARGA DI MALAYSIA TIMUR
RM378.00

No comments:

Post a Comment