Sunday, June 21, 2009

LACTO FIBER & BERRY GEN

LACTO FIBER mengandungi 59 jenis bijian, sayuran serta buah2an. Tiada bahan pengawit & tiada bahan pengawit dan tiada mengandungi toksid. Boleh di ambil oleh semua peringkat umur dan jantina. Mengandungi bahan-bahan yang bermutu tinggi serta selamat digunakan.
LACTO FIBER bertindak menyahtoksid di dalam badan, mengawal kolesterol, mengawal gasterik, mengelak kembung perut, mengawal berat badan, mengeelak sembelit dan lain-lain.
BERRY GENberfungsi mencantikkan kulit wajah, menegang kulit wajah, menghilangkan kedutan pada wajah, awet muda, menegang payudara, mengetat vagina wanita dan lain-lain.
Minum LACTO FIBER semasa perut kosong satu sudu yang disediakan dengan 200ml air mineral. Boleh juga ditambah dengan apa2 jus 1/2 -4 jam sebelum sarapan pagi. 3@4 jam bagi orang2 yang menghadapi sembelit. Untuk kuruskan badan minum 1/2 jam sebelum sarapan dan 1/2 jam sebelum tidur.
Selepas seminggu mengambil LACTO FIBER , boleh sambung minum BERRY GEN, LACTO FIBER diambil sebelah pagi sebelum sarapan dan BERRY GEN boleh diambil sebelah malam sebelum tidur. BERRY GEN diambil satu secet dibancuh dengan 200ml air mineral .
LACTO FIBER dan BERRY GEN tidak boleh dibancuh dengan air panas. Minum air banyak-banyak semasa mengambil LACTO FIBER dan BERRY GEN sekurang-kurangnya 2 litter sehari. BERRY GEN sesuai untuk kaum wanita sahaja.


LACTO FIBER
300gm ( Dalam Botol)
RM118.00

LACTO-FIBER
12 Sachets
RM53.00

BERRY GEN
15gm x 20 Sachets
RM199.00

No comments:

Post a Comment